ראה"מ בקבינט הקורונה: "ישנה עלייה חדה בתחלואה – שמרו על הכללים"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בקבינט הקורונה: "ישנה עלייה חדה בתחלואה – שמרו על הכללים"

    ראש הממשלה אמר בתום ישיבת קבינט הקורונה כי הוחלט להרים קודם כל "הנדברקס, עצרנו את כל ההקלות שהיינו אמורים להחיל בימים הקרובים, פרט לאולמות האירועים"

    נתניהו וגנץ צילום: פלאש 90
    13:59
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "להכפיל את הקרייה החסידית": שר השיכון ביקר בלוד ובקוממיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור העלייה בתחלואה בנגיף בכל רחבי הארץ, כונס קבינט הקורונה בהנחיית ראש הממשלה, הקבינט הבנוי מכל סיעות הקואליציה דן בדרכים להורדת היקף ההדבקה בישראל שהחלה לעלות בשבוע האחרון. בין ההחלטות שהתקבלו העלאת מספר משתתפי שמחות באולמות ל250 איש. מנגד הוקפא הפעלת רכבת ישראל למשך שבוע עד לקבלת החלטה חדשה, דבר שגרם לכעס רב בקרב נוסעי הרכבת.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתום דיון קבינט הקורונה: "סיימנו עכשיו קבינט קורונה. הישיבה נפתחה בסקירה של המומחים, הם מראים לנו שיש עלייה חדה מאוד בתחלואה. יכול להיות שאנחנו כבר בתוך המדד הזה של הכפלה תוך עשרה ימים של קצב הנדבקים. אני מקווה מאוד שלא" אמר נתניהו.

    נתניהו הכריז על עצירת ההקלות שהיו צפויות להכינס בזמן הקרוב, "הדבר שהחלטנו לעשות זה קודם כל להרים הנדברקס. אנחנו עצרנו את כל ההקלות שהיינו אמורים להחיל בימים הקרובים, נבדוק את זה בשבוע הקרוב. יוצא מן הכלל אחד זה אולמות אירועים – נאפשר את הפעלתם בהתאם להנחיות משרד הבריאות ונדווח לכם בהמשך".

    ראש הממשלה הבהיר לציבור כי "הדבר העיקרי שכל המומחים וכל יודעי הדבר הדגישו זה שמוכרחים לשמור על שלושת הכללים. אני קורא להם "פסח, מצה ומרור" – זה חבישת מסכות, שמירת מרחק של 2 מטר והיגיינה – שטיפת ידיים".

    בסיום דבריו קרא ראש הממשלה לציבור, "למען הכלכלה שלנו, למען הבריאות שלנו, למען החיים של כולנו – אנא הקפידו על הכללים".



    0 תגובות